tiistai 12. helmikuuta 2013

sinut vierelleni tuon, ja sulle hellyyteni suon



Wuhuu tää on hienoo. Mun mokkula heräs henkiin ja toimii taas!
 Tänään mä vietän vapaapäivää työharjottelusta, nää on kyllä tosi jees koska saa nukkua niin pitkään ku haluaa. Olin viime viikonlopun töissä niin univelkaa tuli melko paljon syystä että mulla oli yövieraita täällä. Väsymyksestä ja töistä huolimatta oli kuitenkin mukavaa.
Kameraaki oon jopa käyttäny, joten sainpas muutaman kuvan tänne asti laitettua :)
bye<3

6 kommenttia:

  1. Ihana kaunis milka!!tykkään tosta helsinki kutsuu-lapusta<3<3näitä on niin kiva lukea !! piristyksiä päivään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi muru<3<3 oot ihana!helsinki tosiaan kutsuu eikä ihan vähäkää.. kohta me sinne pölähetään :)

      Poista
  2. oot tosi kaunis!! meikkaatko? :)

    VastaaPoista